Contact

Zakelijk Duits 

"Ik wil dat mijn medewerkers goed Duits spreken!"

Sommige collega's gaan de Duitse gesprekken het lieft uit de weg. Of ze schakelen over op het Engels! Daar maak je je zorgen over omdat je weet dat Duitse klanten dat ongemakkelijk vinden.

Verbeter verkoopresultaten en klanttevredenheid

Trainingsprogramma's voor medewerkers die regelmatig Duits spreken.

Je geeft leiding aan medewerkers die regelmatig gesprekken voeren met Duitse klanten. Sommige collega’s gaan die Duitse gesprekken het liefst uit de weg. Of ze schakelen over op het Engels. Daar maak je je zorgen over omdat je weet dat Duitse klanten dat ongemakkelijk vinden. En het kost op den duur omzet.
Jullie bedrijf heeft een goede naam in de markt. En je bent trots op de hoge kwaliteit producten en diensten die jullie leveren. Veel medewerkers spreken echter Duits op middelbare schoolniveau. Of ze kennen alleen de woorden die ze her en der op een Duitse camping hebben opgepikt.

Ze spreken zeker geen (goed) zakelijk Duits. Bovendien zijn medewerkers vaak niet op de hoogte van de zakelijke omgangsvormen in Duitsland.

Relatieonderhoud is voor zowel salesteam als accountmanagers een belangrijke taak. Maar omdat hun Duits niet goed genoeg is halen zij niet genoeg uit hun gesprekken. Ze voelen zich vaak onzeker in die contacten. Ook dat is niet goed voor het resultaat.

Is een cursus Duits wel zinvol?



Misschien vraag je je af of een simpele taalcursus wel zin heeft. Medewerkers hebben immers al eens Duits geleerd. En ze kunnen er nog steeds niet mee uit de voeten. De vraag is ook wélke medewerkers gebaat zijn bij zo’n cursus. Ze hebben allemaal andere taken en op een andere manier contact met klanten.


Verbeter verkoopresultaten en klanttevredenheid met een training van Das Büro.

Das Büro biedt trainingsprogramma’s die toegespitst zijn op de specifieke inhoud van de zakelijke gesprekken en e-mails. Waar medewerkers alleen die woorden, zinnen en formuleringen leren en bespreken die ze regelmatig nodig hebben. 
Puur maatwerk dus. Geen standaardoplossing. Aan rijtjes grammatica hebben medewerkers niets. Das Büro leert ze zakelijk Duits dat makkelijk is om te spreken en voor klanten makkelijk is om te verstaan.
We bespreken de woordenschat die voor hen relevant is. We gaan in op hun vakgebied, branche en functie zodat ze in het Duits net zo goed kunnen verkopen als in het Nederlands. Na afloop van een training van das Büro spreken ze Duits op het niveau dat bij hun functie en taken past.

Neem gerust contact op

Ich freue mich auf Ihren Anruf!   020-48 60 481
Als het kan, reageer ik nog dezelfde dag. Maar doordat ik vaak met klanten aan het werk ben, duurt het soms een dag voor ik je terugbel.
brochure Succesvolle Sales
Brochure

Succesvolle Sales in het Duits! 

Een taal- en cultuurprogramma op maat voor accountmanagers en salesmedewerkers die hun Duitse klanten net zo professioneel willen helpen dan hun Nederlandse klanten.

Maak kennis met het volledige programma.
Download gratis

Wil je overleggen welke training aansluit bij jullie situatie?

                                                                                             Ruxshin Bischoff

Ik maak graag een afspraak met je.

Neem gerust contact op. Je kunt bellen of een mail sturen. 
Ik bespreek graag wat ik voor jullie en jullie bedrijf kan doen. We kijken of welk trainingsaanbod aansluit bij jullie vraag.
Bel direct: 020-4860481

Als je wilt, nemen wij contact op met jou.
Ja, ik wil overleggen
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Als het kan, reageer ik nog dezelfde dag. Maar doordat ik vaak met klanten aan het werk ben, duurt het soms een dag voor ik je terugbel.

Zij gingen je voor

“Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zijn zakelijk een speerpunt voor mij. Je kunt er met Engels goed terecht, maar het is nog immer een groot voordeel is als je Duits spreekt.
Ik heb de training als pragmatisch, persoonlijk en praktisch ervaren, gericht op mijn eigen dagelijks gebruik van de Duitse taal. Dat is mij heel goed bevallen.
De training heeft een goede nulmeting van mijn Duits opgeleverd, en aandacht voor fouten die ik onbewust maak. Daarnaast spreek ik nu met meer zelfvertrouwen en ga met veel plezier aan de slag.”
Bert de Vries, Sales Director, 
Experlogix
 "De beleidsmedewerkers van onze gemeente hebben aangegeven dat zij een training Duits wilden volgen om zich op hun grensoverschrijdende contacten met de collega’s uit de Duitse grensgemeentes voor te kunnen bereiden. De training die ze volgden werd als bijzonder waardevol ervaren omdat de trainers de focus wisten te leggen op precies die onderwerpen die voor ons als gemeente belangrijk zijn. De medewerkers konden hun zakelijke woordenschat in korte tijd enorm uitbreiden, spreken nu met meer zekerheid en kunnen zich professioneler uitdrukken. De aanpak en de werkwijze kan ik zeker aanbevelen, van de voorbereiding tot de afsluiting was de training zeer professioneel georganiseerd. Ik heb dit als bijzonder positief ervaren.”
Henny Luggenhorst, Hoofd HR
Gemeente Oost Gelre
“Eindelijk eens een taalcursus die niet uitgaat van een bedachte leermethode maar vanuit de specifieke behoefte binnen een bedrijf. Das Büro is met diverse afdelingen en kennisniveaus aan de slag gegaan en is er op een fantastische manier in geslaagd om iedereen die leerstof te geven waaraan behoefte was en direct resultaat mee kon worden behaald. De pragmatische en professionele benadering was een verademing!”
Arie van Vliet, Directeur
Gouda Vuurvast Services

Gratis e-book

Zo zorg je ervoor dat je in de agenda van je Duitse klant komt.
Je ontvangt als bonus regelmatig waardevolle tips en adviezen over zakelijk Duits leren.
Copyright 2021 | Powered by Customerscope 
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram