Je bent accountmanager of salesmedewerker en hebt veel contact met Duitse klanten. Je bent soms onzeker in je gesprekken omdat je nooit weet of wat je zegt wel juist is.
Beter Duits spreken zonder vermoeiende Duitse rijtjes.
Zelfverzekerd zakelijke gesprekken voeren!
Je bent accountmanager of salesmedewerker en hebt veel contact met Duitse klanten. In die Duitse gesprekken ben je echter vooral bezig met de taal en de zinsopbouw en of je wel de juiste woorden gebruikt dan met de vraag van de klant. De klant zelf staat op het 2e plan. Je weet nooit of het wel precies klopt wat je zegt. Leer snel en doeltreffend Duits.
Met vertrouwen relaties onderhouden omdat je taal en cultuur kent.
Duits spreken op het niveau dat bij je functie past.
Neem gerust contact op
Ich freue mich auf Ihren Anruf! 020-48 60 481
Een training van Das Büro helpt je snel beter Duits spreken
Met een trainingsprogramma dat toegespitst is op jouw zakelijke gesprekken en e-mails. Waar je alleen die woorden, zinnen en formuleringen leert en bespreekt die je regelmatig nodig hebt.
Puur maatwerk dus. Geen standaardoplossing, want dan leer je niets behalve rijtjes grammatica. Das Büro leert je zakelijk Duits dat voor jou makkelijk is om te spreken en voor je klanten makkelijk is om te verstaan.
We bespreken de woordenschat die voor jou relevant is. We gaan in op jouw vakgebied, branche en functie zodat je ook in het Duits kunt laten zien dat je een professional bent.
We bespreken de belangrijkste fouten én hoe je die kunt voorkomen. Zo maak je steeds minder fouten tijdens het spreken en schrijven. Je kunt er zeker van zijn dat het klopt wat je zegt.
Tijdens de training krijg je oefeningen en correcties, plus feedback op presentaties, gesprekken en e-mails. Na afloop van de training spreek je Duits op het niveau dat bij jouw functie en gesprekken past.
We gaan in op culturele verschillen en kijken welke relevant zijn voor jouw werk. Je leert welke woorden, zinnen en formuleringen je beter (niet) kunt gebruiken om succesvolle gesprekken met je klanten te voeren.
We herhalen die woorden en zinnen net zo lang tot dat je ze kunt gebruiken zonder erover na te denken. Je kunt je dan focussen op de inhoud van het gesprek en flexibel antwoord geven op alle vragen.
Een taal- en cultuurprogramma op maat voor accountmanagers en salesmedewerkers die hun Duitse klanten net zo professioneel willen helpen dan hun Nederlandse klanten.
Wil je eerst meer weten over de aanpak van Das Büro?
Ruxshin Bischoff
Ik maak graag een afspraak met je.
Neem gerust contact op. Je kunt bellen of een mail sturen. Ik bespreek graag wat ik voor jou kan doen. We kijken of het trainingsaanbod aansluit bij je vraag.
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Als het kan, reageer ik nog dezelfde dag. Maar doordat ik vaak met klanten aan het werk ben, duurt het soms een dag voor ik je terugbel.
Zij gingen je voor
"Ik kan nu met meer zelfvertrouwen een gesprek in het Duits aangaan."
Tony van Egmond, Accountmanager, Tuning Bloemenexport BV
"Ik heb mijn woordenschat enorm vergroot. Vooral omdat we met onze specifieke vaktermen hebben geoefend voel ik me nu veel zekerder en professioneler in mijn gesprekken en presentaties.”
Joey de Haan, Accountmanager, Salco Bedrijfsdeuren B.V.
"De training was geheel gericht op mijn functie. Dat had geen standaard Duitse training mij in deze korte tijd kunnen bieden."
Simone van der Veen, Key Accountmanager ChaletsPlus